DEMODEX vs. IMMUNEREGEN 0 : 1

02.10.2018

Dnes bych se s vámi chtěla podělit o zkušenosti s Demodexem.

O demodikóze toho najdete v dnešní době na internetu opravdu mnoho. Když jsem se zamilovala na stránkách Psího štěstí do Bublinky, měla generalizovanou formu demodikózy, tzn. úplně, ale úplně všude měla postiženou zarudlou tkáň, od hlavy až k patě.

Opravdu k pláči. Ale protože srdci neporučíte - a v mém případě už vůbec ne, já v ní viděla krásku, která mně okouzlila na první pohled.

Věděla jsem, že Demodikózu zvládneme, protože jsem už měla zkušenosti z předchozích adopcí s přípravkem Immuneregen . Funguje skvěle, na mnoho věcí, a dokáže i s totálně zničeným psem z množírny udělat zázraky. Ale tohle jsem nečekala.

Pomohl mi nespočetněkrát u zachráněných psů z množírny, ale psa s tak rozsáhlou formou postižení demodexem jsem jednak nikdy neviděla a ani nikdy neměla.

Demodikóza (hovorově červená prašivina) je způsobena problém imunitního systému. Ona ta potvora není vyhraněná pouze na psy z množíren, teoreticky se může rozvinout u kteréhokoliv psa. Trudník- ten ďábel co ji způsobuje je kvazi roztoč, který se může vyskytnout v srsti a přežívat v nějaké latentní formě.

V případě stresu, nebo nějaké nemoci - obecně tedy u zvířat se sníženou imunitní odezvou si s tím ďábelským roztočem zvíře nedokáže poradit, a začíná Demodikoza. Říká se , kdo je připraven není zaskočen.

Immuneregen jsem pro ni měla doma předem nachystaný a byla jsem tedy připravena fakt dobře. V případě Bublinky jsem ale zaskočena byla. Nezaskočila mně samotná Demodikóza, ale absolutně rychlý účinek Immuneregenu a tak rozsáhlá proměna za dobu pouhých 39 dnů.

A jak jste už asi poznali, jen tak něco mně nepřekvapí, a nevyrazí mi dech, ale v případě Immuneregenu se tentokrát stalo.

Dnes za sebe nechám mluvit fotky. Dřív než tak učiním, chtěla bych vás poprosit, i zakoupením Immuneregenu na stránkách www.hobbypetshop.eu, můžete pomoci. Najdete ho i na FB - Pro zdravá zvířata.

Vím, že to není úplně levná záležitost, ale mají různá balení, od nejmenších po největší pejsky, a věřte, že odpovídající balení pomůže nastartovat regenerační procesy v organizmu pejska a výsledek, jak sami vidíte na fotkách, je až neuvěřitelný.

Dávkuje se běžně 1g/ na 10kg živé váhy denně, Bublinka užívá dávku 3 g/kg/den, kvůli generalizované formě Demodikózy.

Zakoupením Immuneregenu, a zasláním na adresu Psího štěstí můžete tedy v mnoha případech pomoci více než významně.

.Adresa jen pro jistotu ať nemusíte hledat : Psí štěstí, PO BOX 38, 140 02 Praha 42


Před začátkem podávání Immuneregenu ( tady jsme se do Bublinky zamilovala. Už tehdy jsem viděla jak je krásná ).

Zdroj : FB - Psí štěstí

Stav po 8 dnech podávání Immuneregenu.

Kůže se krásně zklidnila, některá místa začínají zarůstat a některá jsou již zarostlá. Na krku měla Bublinka tvrdý podkožní útvar, cca velikosti skleněné kuličky, který byl celý zarudlý. To se jí zmenšilo za těch 8 dnů užívání na téměř nehmatnou velikost.

Celkově jí ty oči tak už tak nehnisají

.

Stav po 30 dnech podávání Immuneregenu.

Nepochybně se zlepšila celková kondice Bublinky. Je vitálnější, živější, už samotné držení těla je úplně jiné než když jsem si ji dovezla. Zarudnutí kůže zmizelo úplně, útvar na krku, který měla úplně zmizel. I když má výhřez Harderových žláz v očích, musím říct, že ji oči tolik nevysychají, má je krásné, jasné a Vidisic gel ji aplikuji už pouze jednou. A do očí se ji vrátila jiskra. Co mně úplně nejvíc překvapilo bylo vymizení částečné inkontinence, která mi dělala starost , protože Bublinku dost omezovala. Výtok z pochvy úplně zmizel. Přibrala kilo.

Stav po 39 dnech užívání Immuneregenu.

Kontrolní vyšetření - seškraby negativní, bez přítomnosti Trudníka. Pokračujeme v koupelích a podávání Immuneregenu, po dalších seškrabech, které budou za 5 týdnů, pokud budou negativní, konečně budeme moci přistoupit k plánováné operaci vyhřezlých třetích víček obou očí.

Moje Bublinka rozkvetla jako růže, povahou je buldok a to se na nedá svítit. Je umanutá a tvrdohlavá, jako její sestra Anička. Samozřejmě, že ji Anička naučila všechno špatné, co jen mohla. A jako správný buldok, se nejradši válí s Aničkou v posteli. J

Katarína Bestr








© 2018 Buldočí poslání. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky